Popular Posts

۱۳۹۳ مهر ۸, سه‌شنبه

گنگره سیزدهم اتحادیۀ بین المللی کارگران حمل و نقل


اتحادیه بین المللی کارگران حمل و نقل (تی یو آی  TUI)، به همراه فدراسیون جهانی سندیکاهای کارگری، کنفدراسیون کارگران حمل ونقل شیلی (CONUTT ) و فدراسیون حمل و نقل امریکای لاتین (FUTAC)، و با دعوت از سازمانهای وابسته و دوستان، کنگره سیزدهم سندیکاهای حمل و نقل را در شهر سانتیاگوی شیلی برگزار خواهد کرد.

این یک کنگره ضد امپریالیستی، طبقاتی و بین المللی برای همه سازمانهای کارگری حمل و نقل خواهد بود.

در این کنگره علاوه بر پاسخگویی به سئوالات تشکیلاتی، همچنین اهدافی چون بررسی تشکل یابی و اقدامات مشترک کارگران حمل و نقل در سطح بین المللی در مقابله با بحران ادامه دار جهان سرمایه‌داری و نیز سهم و نقش ما در رابطه با نظم نوین اجتماعی، جامعه‌ای که ما از دموکراسی واقعی  و از استقلال ملت‌ها و حق خودگردانی در جهت بهتر سازی ساختمان جوامع و کشور خود مطمئن باشیم، در دستور کار خواهد بود.

مطابق اصل ۱۶ اساسنامه سندیکاهای بین‌المللی کارگران حمل و نقل، و بعنوان بخشی از ساختار سازمانی فدراسیون جهانی سندیکاهای کارگری، این سندیکا وظیفه سازمان دهی کارگران همه بخش‌های حمل و نقل جاده‌ای، راه آهن، قطارهای زیرزمینی، باراندازها، بنادر، هوایی و ارتباطات را دارد. کنگره ۱۳ در تاریخ ۵ سپتامبر در شهر سانیاگوی شیلی برگزار خواهد شد.