Popular Posts

۱۳۹۳ شهریور ۴, سه‌شنبه

سندیکاهای ایتالیا با مردم فلسطین اعلام همبستگی می‌کنند



سندیکای پایه ایتالیا ( یو- اس- بی USB)، سندیکای وابسته به فدراسیونِ جهانی سندیکاهای کارگری روز جمعه ۱۱ ژوئیه  با صدور بیانیه زیر خواستار پایان یافتن بمباران نوار غزه شده و اعلام نمود که در کنار مردم فلسطین باقی خواهد ماند.
 
ما نمی‌توانیم  نسبت به موج تازه بمباران نوار غزه و سرکوب‌های بیشتر اسراییل در کناره باختری رود اردن بی‌تفاوت بمانیم.

USB (یو- اس- بی)، همراه با سایر سندیکاهای طبقاتی زحمتکشان از کشورهای مختلف، که در فدراسیون جهانی سندیکاهای کارگری متشکل شده‌اند، از مبارزه همه جانبه مردم فلسطین علیه اشغالگران صهیونیستی حمایت می‌کند.

از تشکیل حکومت وحدت ملی فلسطین فقط یک ماه می‌گذرد. قتل سه جوان اسراییلی، که انگیزه چنین جنایتی هنوز مشخص نیست، بهانه‌ای شد برای تشدید تجاوزات به حقوق مردم فلسطین.

قتل محمد ابو خدیر جوان و زنده زنده سوزاندن وی توسط اسکان یافتگان اسراییلی، نتیجه آشکار کارزار ضد فلسطینی گروهای بنیادگرای صهیونیستی است؛ که اعمال آنان توسط دولت اسراییل نادیده گرفته شده و حتی حمایت می‌گردند.

اسکان یافتگان اسراییلی با انگیزه گسترش سرزمین‌های اشغالی در واقع یک ارتش غیر رسمی دولت اسراییل هستند.

عملیات «لبه محافظ» که توسط اسراییل علیه نوار غزه  آغاز شده است، تنها در سه روز گذشته ۸۸ فلسطینی را کشته، که اغلب آنان کودک بودند و ۳۳۹ نفر نیز زخمی گردیده است.

در شرایط بحران بودجه موجود در غزه، مراکز مسکونی، مدارس، بیمارستان‌ها و کانال‌های آب تخریب می‌گردند. بسیج ۴۰ هزار سرباز ذخیره، متاسفانه نشانهٔ گسترش تجاوزات رژیمِ صهیونیستی اسراییل است.

این قتل عام همگانی و تخریب وسیع توسط اسراییل همزمان با دهمین سالگرد حکم دادگاه بین‌المللی است؛ که در آن دیوار ساخته شده در نهم  جولای ۲۰۰۴توسط اسراییل- دیوار ساخته شده برای جداسازی مردم فلسطین- محکوم گردید.

همانند سال ۲۰۰۴، اسراییل همه قطعنامه‌ها علیه تجاوزات و اشغال را ندیده می‌گیرد.

USB (یو- اس- بی) همبستگی خود را با مردم فلسطین، سازمان‌های سیاسی و سندیکاهای جنبش آزادیبخش و نیز به خانواده‌های قربانیان فلسطینی که در ایتالیا هستند اعلام می‌دارد.

USB (یو- اس- بی) به ادامه حمایت خود تاکید نموده و از همه دعوت می‌نماید که با شرکت در راهپیمایی‌های حمایتی از مردم فلسطین که در اغلب شهرهای ایتالیا برگزار می‌شود پیوسته و با مردم فلسطین اعلام همبستگی نمایند.

زمین، آزادی و حق حیات برای فلسطینان